Friday, June 12, 2009

salam

hek3..anak sape larh nie..muahaha...nie di Makkah..panas ooo..
44'c..nak tau pnas nye cam ner..g kat oven bukak pling pnas skali then duk larh dkat2 dlm sejengkal kat oven 2..mcm 2 larh ase pnas bin terik nye..hehe..pnas die langsung x sme mcm kat
Malaysia..pnas malaysia,pnas lembap,kat sne pnas kerink oo...aku pkai purdah 2 bkn sbb nk jd mcm org arab,tp muke nie trase pdih mencucuk2,sakit2..hanya Allah jela yg tahu..tp g sne,masyallah2 kagum aku melihat Masjidil haram..bile smpai jek kat sne,tengok jek Ka'bah,air mata berjurai keluar..sayu nye ati..time 2 trpkir,byk nye larh dosa yg aku dah buat..xp sob3..tp kat sne wlpn cuace x mengizin kn,tp best sgt kat sne,dpt menjelajah n mengetahui sejarah Nabi Muhamad s.w.t dgn lebih dlm.cewahh..hehe..sape yg blom g,aku harap korg pergi larh ye..x der tmpt yg best slain makkah n madinah..lillah..insyallah kalau ade rezki aku nk pergi lg..aminnn..^__^

No comments:

Post a Comment