Thursday, May 28, 2009

teringat

teingat time aku start rapat ngan die balik ase len sgt..
x tau nk ckp len 2 cam ner..
huhu..
ase apy jek ngan die time 2 walaupun aku ade bf len..
ngee..
ase dkat jek ngan die wlpn jarang jumpe die time 2..
^__^
heyy..
kn bagus kalau benda 2 berulang lagi..
hehe..
igt lg time aku g bandung,die kate dlm 5ari 2 larh de x msg sape2 pun..
x tau larh btol or x..
n die taip kat blog die
:
emmm...
ari ni da 3 hari dier g bandung..
aku buhsan sangat cz xdpat men msg ngan dier..
sbb dier g bandung..aku pon x msg la..
sbb aku xske men msg ngan orang laen slaen dier..
emm..aku x tau knape..tpi jgan salah kn aku k..
aku rndukn dier sangat...hahaha....

sjuk nye hati bile bce ayat nie..
=)
tp skrg sume nye len sgt..
ntah larh..
len,yg membuatkn aku ase sedih kembali..
hurmm..
sume nye jd trbalik..
org yg die nk sgt msg bkn larh aku lg..
sume nye bkn aku lg..
="(
cpt jek masa berlalu..
yg manis bertukar pahit
yg terang menjadi gelap
yg tenang bertukar gulana
x per larh..
ape yg berlalu biarkn ia berlalu pergi,meninggalkn segala kenangan..
="/

aku yg perlu aku buat skrg nie,lupekn sgale mslh..
aku kne kuatkn smangat..
chayok2..
^__^

No comments:

Post a Comment